Cookie: Když schází trh, vytvořte si ho

 

Když chcete být úspěšní, musíte přimět lidi, aby váš byznys viděli jinak. A samozřejmě nejdřív sami sebe. Člověk, který naučil Američany čistit si zuby, nebyl zubní lékař. Dokonce ani neměl s medicínou nic společného. Claude C. Hopkins podnikal v reklamě. Jednoho dne přišel na návštěvu jeho přítel a požádal ho, aby mu vymyslel reklamní kampaň pro novou zubní pastu Pepsodent.

 
Cookie: Když schází trh, vytvořte si ho

Intuitivní podnikatelé vědí, že jejich zákazníci možná ještě nevědí, co a proč chtějí. Proto jim to říkají.

 
Hopkins nejdříve odmítl, protože věděl, že pár výrobců zubních past už zkrachovalo. Přestože měli Američané chrup ve velmi špatném stavu, jen 7 % z nich si zuby pravidelně čistilo.

"Ti nejúspěšnější si trhy vytvářejí."

Nakonec se nechal umluvit, výměnou za část akcií firmy. "Byl to můj nejlepší obchod, vydělal jsem na něm milion dolarů (a to tehdy, na počátku 20. století, byly nějaké peníze), napsal později. Bylo mu jasné, že s apelem na zdraví neuspěje. ( přečtěte si, jak tvořit nové nápady, v e-booku Kreativitou k úspěchu) To už dělali ti, co zkrachovali. Pak ho při pročítání učebnic pro dentisty zaujala jedna věc. Zubní plak .

"Přejeďte se jazykem zuby," vybízela jeho reklama. "Ucítíte na nich nepříjemný povlak." A lidé si přejížděli jazykem zuby a cítili, nebo si mysleli, že cítí, povlak. Hopkins je vzápětí informoval, že ta odporná věc na jejich chrupu jim kazí vzhled. Kdo by nechtěl být krásný? A tak se Pepsodent stala do deseti let nejprodávanější zubní pastou na světě, Hopkins milionářem a 65 % Američanů si začalo každý den čistit zuby.

Nebečte se stádem! Většina podnikatelů hledá nové trhy, usazuje se na nich, obsazuje je. Ale ti nejúspěšnější si trhy vytvářejí. Hledat nové trhy je starý přístup k podnikání. Vytvářet nové trhy je nový přístup. Myslíte si, že i vy můžete podnikat moderně? Dám vám inspiraci, jak na to:
Dělejte podnikání jinak, s intuitivním marketingem

 

Proč odebírat newslettery Intuitivního marketingu

 
Protože 99 % informací v nich jsou praktické inspirace a návody, jak dělat podnikání a marketing jinak, úspěšněji, a přitom šetřit náklady. Můžete je použít ještě ten den, kdy si je v newsletteru přečtete, a neztrácet čas.

Informace o nakládání s osobními daty zde