Cookie: Když schází trh, vytvořte si ho
Hopkins nejdříve odmítl, protože věděl, že pár výrobců zubních past už zkrachovalo. Přestože měli Američané chrup ve velmi špatném stavu, jen 7 % z nich si zuby pravidelně čistilo.
Nakonec se nechal umluvit, výměnou za část akcií firmy. "Byl to můj nejlepší obchod, vydělal jsem na něm milion dolarů (a to tehdy, na počátku 20. století, byly nějaké peníze), napsal později. Bylo mu jasné, že s apelem na zdraví neuspěje. ( přečtěte si, jak tvořit nové nápady, v e-booku Kreativitou k úspěchu) To už dělali ti, co zkrachovali. Pak ho při pročítání učebnic pro dentisty zaujala jedna věc. Zubní plak .
"Přejeďte se jazykem zuby," vybízela jeho reklama. "Ucítíte na nich nepříjemný povlak." A lidé si přejížděli jazykem zuby a cítili, nebo si mysleli, že cítí, povlak. Hopkins je vzápětí informoval, že ta odporná věc na jejich chrupu jim kazí vzhled. Kdo by nechtěl být krásný? A tak se Pepsodent stala do deseti let nejprodávanější zubní pastou na světě, Hopkins milionářem a 65 % Američanů si začalo každý den čistit zuby.

Protože 99 % informací v nich jsou praktické inspirace a návody, jak dělat podnikání a marketing jinak, úspěšněji, a přitom šetřit náklady. Můžete je použít ještě ten den, kdy si je v newsletteru přečtete, a neztrácet čas.