Cookie: Budete teď marně čekat na zákazníky, nebo je získáte zpět?

 

Čekat ve zšeřelé prodejně či restauraci na zákazníky není dobrý nápad. "Sedím tu celý den a skoro nikdo nepřišel," svěřil se novinářce obchodník, když se vloni na jaře zase otevřely prodejny. To samé hrozí i teď. Ba ještě víc, protože mezitím ovládly pole e-shopy, které si s omezením prodeje nemusely dělat starosti. Chcete-li se udržet, musíte být aktivní a své zákazníky získat zpět.

 
Cookie intuitivního marketingu: Budete teď marně čekat na zákazníky, nebo je získáte zpět?

Nečekejte, až zákazníci přijdou. To se nedočkáte. Začněte je aktivně získávat zpět.

 
Současná uzávěra jednak trvala či ještě potrvá déle, jednak vyčerpala rezervy podnikatelů. A přidejme k tomu také zmíněný nástup e-shopů. Vyjde nám, že pokud nebudete aktivní, můžete skončit v době, kdy už vám nic nebude bránit v podnikání.

"Když necháte zákazníkovu mysl prázdnou, snadno se do ní dostanou informace a nabídky konkurence."

Když jsem v loňském roce přesvědčoval majitele zavřených prodejen a restaurací, jak důležité je mít kontakty na své pravidelné zákazníky, přikyvovali. Pak přišlo uvolnění a většina na to rychle zapomněla. Považovala totiž komunikaci na dálku za nástroj vhodný pro lockdown. A o tom si mysleli, že další už nikdy nepřijde.

A když tu byl zase, opět si rvali vlasy, že nemají kontakty. Jestlipak se bude teď opakovat situace, až otevřou? Jsem si jistý, že u řady z nich ano. Co ale vy? Chcete se přidat k podnikatelům, kteří celý den vysedávají a čekají, až někdo přijde, nebo si uděláte z otevření startovní čáru a od té doby to začnete dělat jinak?

Jak? Využijte web nejen k informování, ale také k získávání kontaktů prostřednictvím newsletterů ( viz také článek Newslettery se vrací, naučte se je používat ke zvýšení tržeb). Začněte chytře pracovat se sociálními sítěmi. Komunikujte se zákazníky, i když nejsou ve vaší prodejně nebo restauraci, e-mailem, sms zprávami. Proč trávit čas komunikací na dálku, když jistě máte dost jiných činností, které je potřeba udělat? Protože vaši zákazníci tráví volný čas na internetu. Odpoledne nebo večer zapnou počítač a když tam vy nejste, najdou jistě dostatek konkurentů, kteří je budou bavit a informovat.

V případě povodně se doporučuje napustit dům čistou vodou. Proti ní se ta špinavá zvenku neprotlačí. Podobné je to s komunikací se zákazníkem. Když necháte jeho mysl prázdnou, snadno se do ní dostanou informace a nabídky konkurence. A po vás už ani nevzdechne.

Zvyšujte své tržby!Věrnost, komunikace, zážitky. To jsou pilíře, na kterých je dnes potřeba stavět podnikatelský úspěch. Pokud to uděláte, předhoníte své konkurenty, kteří vsadí na "osvědčené" postupy, a projeví se to na vašich tržbách.
Právě proto jsem pro vás připravil balíček prosperity, plný rad a návodů spojených s benefit programem pro vaše zákazníky. Vyžádejte si hned podrobnější informace, jde o vaši budoucnost:
Prosperujte v podnikání jinak s intuitivním marketingem

 

Proč odebírat newslettery Intuitivního marketingu

 
Protože 99 % informací v nich jsou praktické inspirace a návody, jak dělat podnikání a marketing jinak, úspěšněji, a přitom šetřit náklady. Můžete je použít ještě ten den, kdy si je v newsletteru přečtete, a neztrácet čas.

Informace o nakládání s osobními daty zde