PodporaProdejna

Seminář Aktivní prodej v prodejně – 12. 9. Praha

Přes 80 % nákupních rozhodnutí vzniká v prodejně. Jen tam a nikde jinde se tedy rozhoduje o vašem prodejním úspěchu. A to na základě znalosti, jak zákazníci myslí a jak se rozhodují. To je Aktivní prodej.

S těmito vědomostmi můžete povzbuzovat a ovlivňovat rozhodování zákazníků podle svých potřeb. Seminář vás vybaví nástroji, které jsou účinné právě proto, že využívají přirozené chování zákazníků.

Nemusíte se tak pouštět do cenového soupeření s konkurenty a snižovat tak svoji marži a zisk.

Tento seminář jsem postavil na svých více jak 30letých zkušenostech a poznatcích behaviorálních věd. Výsledkem jsou návody, které jinde nezískáte.

Program

Proč a jak dnes lidé nakupují

  • nahlédnutí do hlavy zákazníka – co nám prozradilo skenování mozků
  • zákazníci se přestali zajímat o značky – čím je nahradit
  • jak ovládnout instinktivní a emoční rozhodování zákazníků

Proč zákazníci (ne)přijdou

  • jak se zákazníci rozhodují k návštěvě a jaké informace jim dát
  • vstup do prodejny může odradit nebo naladit
  • výloha jako mocný prodejní nástroj

Po vstupu do prodejny aneb Jak naladit zákazníka

  • proč za vchodem umístit čerstvé nebo aktuální zboží
  • co by měl zákazník do dvou vteřin uvidět
  • čím voní vaše prodejna?

Organizace prodejny

  • organizace podle logiky nákupu
  • proč doplňovat za provozu
  • barvy a osvětlení

Merchandising

  • pravidla umístění zboží v regálech nebo na ploše
  • druhotné vystavení a akční seskupování
  • jak a proč zákazníky inspirovat

Aktivní prodej

  • role prodavačů a co je potřeba umět
  • znalost etikety prodává
  • prodejní dialog a aktivní nabídka

Nákupní zážitek

  • proč řetězce Action prosperují
  • komplexní působení na smysly
  • jak využít sezóny a svátky

Konkurence

  • jak mohou menší prodejny konkurovat velkým
  • proč a jak posilovat věrnost zákazníků
  • osobní doporučení jako nejlepší forma reklamy

Propagace a komunikace

  • jak se zákazníky komunikovat na úrovni 21. století
  • web a newsletter
  • sociální sítě

Každý účastník obdrží zdarma knihu Jak zvládnout maloobchod a manuál Vylepšete si prodejnu.

Informace

Kdy: čtvrtek 12. 9. od 09:00 do 16:00 hodin

Kde: Záluské 25, Praha 5-Jinonice (viz info a mapa)

Lektor: Miloš Toman

Počet účastníků: maximálně 10

Cena: 3.990 Kč (včetně DPH)

Přihlášení na seminář

Po přihlášení vám pošleme zálohovou fakturu. Je třeba ji uhradit nejpozději den před konáním semináře.