Proč intuitivní podnikatelé nabízejí zákazníkům zboží od místních dodavatelů?

 

Lokální výrobky, hlavně v oblasti potravin, jsou dnes v módě. Našel jsem je už třeba i v Makru. Dříve se jejich prodej řešil hlavně napřímo, ale ne každý má totiž čas dojíždět na farmu nebo organizovat bedýnkovou komunitu. Stejně jako se farmářské produkty přesouvají z trhů do kamenných prodejen, to samé se týká i lokálních výrobků.

 
Zákazníci milují zboží od místních dodavatelů, tak jim ho dejte
 
Pro zákazníky jsou zajímavé tím, že narušují „supermarketový“ stereotyp a ukazují na známé dodavatele nebo blízká místa. Kozí sýr od souseda je vnímán pozitivněji než když pochází z obří mlékárny v Německu.

Jen se tak vracíme k normálnímu stavu, který byl načas narušen agresivním nástupem řetězců spolu se špatnými zkušenostmi se socialistickými prodejnami specializovanými na čerstvé zboží. Je normální chodit pro křupavý chléb k pekaři, pro zeleninu k zelináři a mléčné výrobky kupovat v mlékárně ( viz i článek Proč prodávat farmářské produkty).

Určitě řadu svých zákazníků znáte od vidění. Možná si i všimnete, že ta chodí častěji a ten zase ne. Ale ruku na srdce, můžete opravdu říct, že o nich víte tolik, abyste jim nabídli to nejlepší a oni vám na oplátku dobře zaplatili? Právě to je důvod, proč o nich schraňovat data.

Obchodníci jsou však v tomto směru poněkud bezradní. Zvykli si, že vše dodá velkoobchod nebo výrobce a odvykli si shánět to nejlepší. Raději se spokojí s průměrem, jen když ušetří námahu. Nebo - jak je bohužel běžným zvykem - se zaměřují jen na nejlacinější produkty.


Intuitivní podnikatelé vědí, že lokální dodavatelé zákazníky zaujmou

Pokud chcete být úspěšní a dát svým zákazníkům více, než jim nabízí konkurence v podobě supermarketů, můžete začít hledat blízké dodavatele.Na internetu je informací dost. A pak je stačí kontaktovat a domluvit si podmínky. Za dotaz jistě nic nedáte a pokud bude pro vás tato cesta schůdná, získáte náskok před ostatními. Potřebujete více informací?

Intuitivní podnikatel si všímá podobných trendů. Ne kvůli modernosti nebo módnosti, ale protože mu dávají šanci lépe obsloužit zákazníky. A to je pro něj největší deviza. Je samozřejmé, že taková péče se projeví na věrnosti a výsledcích.


Dobré? Sdílejte na sociálních sítích: