Jak působit na druhé, aby vám šli na ruku

 

Jak zařídit, aby vám lidé nejen vyhověli, ale dokonce chtěli vyhovět? Která strategie v mezilidských vztazích jako jediná funguje efektivně a zároveň dlouhodobě? Známe to všichni. Na něčem nám záleží, ale bez přispění někoho dalšího se k výsledku nemůžeme dobrat. Uplatnění síly či manipulace přitom není tou pravou cestou. Co s tím?

 
Jak působit na druhé, aby vám šli na ruku Svatoš
 
To se dozvíte v této praktické a čtivé příručce zkušeného autora a trenéra nazvané Jak působit na druhé, aby vám šli na ruku.

Na příkladech z pracovního i soukromého života zjistíte, jak a proč si budovat svou osobní značku, jak rozvíjet pevnou síť vztahů, jak jednat přesvědčivě, využívat přirozené zájmy lidí, ale také jak pracovat s emocemi, citlivým způsobem poskytovat zpětnou vazbu a přitom zůstat sami sebou.

Odjakživa se prodávalo aktivně. Už středověké tržní řády musely omezit pokřikování prodejců a zakázat jim, aby zákazníky chytali za rukáv. Vy samozřejmě na zákazníky pokřikovat nebudete, ale můžete na ně mluvit, doporučovat, inspirovat je. Aktivní prodej sice vydělává víc peněz, ale také lépe slouží zákazníkům. A o to přece jde.

Recenze:
"Kniha mého znamenitého kolegy Vladimíra Svatoše je nejen praktickou, ale i velmi pragmatickou. Vědomě navazuje na dílo, jímž ovlivnil dvacáté století Dale Carnegie. Autorovi naléhavě přeji čtenáře, kteří budou jeho knihu užívat s noblesou a k dobrým účelům a nikoliv jako primitivní zbraň proti svým bližním."

Jiří Plamínek
autor Teorie vitality a dalších manažerských publikací

"Autorovi se podařilo propojit dvě kvality, které u podobného žánru často postrádám - názornost a důstojnost. Dokázal věc představit různými způsoby a různým jazykem, klade důraz na respekt, upřímnost a opravdovost. Samotný závěr to podtrhuje - začínat u sebe."

Matěj Lejsal
ředitel Domova Sue Ryder


Dobré? Sdílejte na sociálních sítích: