Chytře vedená prodejna

Dlouhou dobu jsem říkal, že moje kniha Jak zvládnout maloobchod je jediná tohoto druhu na českém a slovenském trhu. Mohl jsem to říkat i proto, že dřívější vydání "Chytře vedené prodejny" byla beznadějně vyprodána. Naštěstí si s Richardem Hammondem nekonkurujeme, spíš se doplňujeme. On se hodně zaměřuje na vedení a motivaci prodejního personálu a funkci vedoucího, já zase spíš na praktické postupy. V čem se shodujeme, to je důraz na detaily, psychologii a postavení zákazníka. Pokud máte prodejnu, tak si tuto knihu určitě nenechte ujít.

Jak mít v prodejně více spokojených zákazníků a vydělat více peněz? Čím se liší úspěšné prodejny od těch, které živoří na pokraji zájmu? Jak atraktivně uspořádat prodejní prostory? Jak nalákat zákazníky do prodejny, překvapit je a potěšit, aby se vrátili znovu? Jak efektivně vést a motivovat prodejní tým?

"Znamenité nápady, strategie a taktické myšlenky, které posunuly nejúspěšnější maloobchodníky na vrchol."

To vše a mnohem více se dozvíte v této ojedinělé knížce s názvem  Chytře vedená prodejna, jejíž třetí vydání obsahuje kromě řady nových praktických rad a užitečných poznámek především znamenité nápady, strategie a taktické myšlenky, které posunuly nejúspěšnější maloobchodníky na vrchol.

Víte, že... Mezi nejdůležitější příčiny podnikatelských neúspěchů patří nedostatek znalostí? Přesněji řečeno, jde o jejich podceňování. Praxe a zkušenosti jsou sice důležité, ale vývoj jde rychle kupředu.

Objevte tajemství stojící za úspěchem těch největších a nejlepších a učte se od nich. Autor jim položil prostou otázku: "Díky čemu jste tak dobří?" Odpovědi jsou více než inspirující a tato kniha vám ukáže, jak je aplikovat v praxi. Knížka je určena majitelům a vedoucím prodejen, manažerům i prodavačům, kteří se chtějí stát opravdu úspěšnými profesionály.

 

Stáhněte si informace: