Příručka Vylepšete si svoji prodejnu - průvodce na cestě k podnikatelské spokojenosti

Příručka Vylepšete si svoji prodejnu - průvodce na cestě k podnikatelské spokojenosti"Soubor, který držíte v ruce, je výsledkem desítek let praktických zkušeností z fungování obchodu. Dal by se samozřejmě nahradit tím, že přijdu já nebo někdo z mého týmu do vaší prodejny a budeme se rozhlížet a vyptávat. Ale to nemají mnozí podnikatelé rádi, protože mají obavu, že půjde především o ukazování chyb a oni z toho vyjdou špatně. A pak má také každý svoji představu, co je pro něj důležité a co naopak považuje za okrajové nebo tomu nemíní vůbec věnovat pozornost," píše se v úvodu samoobslužné příručky Vylepšete si svoji prodejnu.

Právě "samoobslužnost" je její hlavní předností. Jde o vašeho průvodce prodejnou, který vám podobně jako turistický průvodce ukáže všechno zajímavé, ale na rozdíl od něj nemusíte celou obchůzku stihnout najednou. Máte možnost nastavit si všechno tak, jak vám vyhovuje.

"A přece tu je cesta, potvrzená mojí dlouholetou praxí a konkrétními zkušenostmi"


Tři přínosy příručky Vylepšete si svoji prodejnu

Příručka v první řadě slouží k ukazování možností, jak využít potenciál vaší prodejny, aniž by bylo nutné dělat radikální změny a přidávat si práci. S její pomocí si ale také můžete uvědomit, co je pro vás důležité a naléhavé, a co se vás nijak zvlášť netýká a můžete to zatím odložit.

Za druhé je tato příručka návodná. Už jednotlivé otázky vás mohou inspirovat, jak by to mohlo být. Navíc na konci každé kapitoly najdete dvě strany návodů a postřehů z praxe. A nechybí ani stránka pro zaznamenání poznámek a nápadů, které se vám možná v tu chvíli vynoří v hlavě.

A do třetice je tato příručka plná otázek a vybízí vás nejen hledat na ně odpovědi, ale také se ptát: Sám sebe, svých zákazníků i zaměstnanců.

 Stáhněte si velkou ukázku z této příručky


Žádná teorie, samá praxe

Příručka není žádným teoretickým povídáním, ale právě naopak. Postavil jsem ji na svých více jak 25letých zkušenostech z praxe a je "ušitá na míru" tradičním obchodníkům. Proti penězům stavím chytrost, jak to ostatně v našich zemích vždy bývalo zvykem. "Hloupý" Honza či Janko z prostého prostředí nakonec vždy přechytračil velké pány, mající veškerou moc. Nemálo to připomíná současnou situaci, kdy tradiční obchodníci stojí proti nadnárodním řetězcům, zdánlivě silným a neporazitelným. A přece tu je cesta, potvrzená mojí dlouholetou praxí a konkrétními zkušenostmi, že i v takovém prostředí se dá úspěšně podnikat a této velké konkurenci se ubránit. Ostatně i biblický David nezabil obra Goliáše zbraněmi, které on používal, ale obyčejným prakem a oblázkem z potoka.


Nové vydání je ještě intuitivnější

Druhé vydání příručky Vylepšete si svoji prodejnu přináší důležité změny. Jednak je to přehlednější a intuitivnější způsob vyhodnocování, jednak je výsledkem nikoliv stav, ale potřeba a naléhavost udělat vylepšení v té které oblasti. Podívejte se do ukázky.

Více informací o samoobslužných příručkách a jak je získat najdete zde.

 

Intuitivní noviny

Každý měsíc vám pošlu emailem originální čerstvou dávku inspirace v Intuitivních novinách



Inspirace ze Školy milionářů

Jednou za měsíc inspirace pro každého, kdo chce stát pevně na vlastních nohou.



 
Informace o nakládání s osobními daty zde.