Podcast: I malý podnikatel může být značkový

 

Na značce není podstatné nějaké logo, ale čím ji naplníte, aby byla pro zákazníky poutavá. O tom je tento podcast. Obvykle je značka považována za téma pro velké firmy. Vždyť jen co je stojí udržovat povědomí o ní! Ale značka není logo, které uvidíte, když vejdete do nákupního centra. Není výsledkem reklamy ani dílem šikovného grafika. Čím tedy je?

 
Podcast: I malý podnikatel může být značkový
 
V roce 2019 se u nás vydalo za reklamu 120 miliard korun. Většina z těch peněz šla na účely jako "posilování povědomí o značce" nebo "image". Dobrou zprávou je, že nic z toho nepotřebujete. Poslechněte si tento podcast a zjistěte, jak na to.
 

 
Podcast si můžete přehrát i na YouTube

Stáhněte si brožuru IM+ Strategie úspěchu
Inspirace zdarma: