Kdo nesleduje sociální sítě, ten neví

 

"A kde jste to psal, já o ničem nevím?" Na tyto otázky odpovídám, že na webu sice většina informací zůstane, ale sociální sítě jsou jako noviny. O nich už Karel Čapek psal, že ty včerejší nikoho nezajímají. Zprávy přicházejí a odcházejí a může se stát, že zrovna tu, co vytvoří "AHA efekt" (to když se plácnete do čela a řeknete si: "No jasně!"), přehlédnete. Co s tím udělat?

 
Kdo nesleduje sociální média, ten neví, co píše Miloš Toman
 
Je to jednoduché: Sledujte. Pojďte se se mnou podívat, kde všude se s vámi podělím o zajímavé informace a zprávy a kde si můžete zajistit sledování:


Na Facebooku hned dvakrát

Miloš Toman: Sledujte mě na FacebookuMiloš Toman: Sledujte mě na FacebookuNa největší sociální síti mě najdete hned dvakrát. Jednak je tu  Klub intuitivního marketingu s čerstvými informacemi a komentáři z oblasti marketingu, prodeje a podnikání. A potom  Škola milionářů, kde se věnuji zásadám úspěchu, nejen těm obecně známým.


Twitter jednou denně

Miloš Toman: Sledujte mě na TwitteruKomentuji světové dění, a to nejen v marketingu. Zvláště mám spadeno na hloupost. Nenechte si to ujít.  Sledujte mě na Twitteru.


LinkedIn hlavně o práci

Miloš Toman: Sledujte mě na LinkedInO práci, podnikání, prodeji a marketingu píšu na LinkedIn. Už si mě všiml i Grant Cardone. Tak proč ne vy?  Přidejte si mě.


Na YouTube to přibývá

Miloš Toman: Sledujte mě na YouTubeNa YouTube přibývají videa s určitě zajímavým obsahem. Žádné kočičky a myšičky, ani co snídám, ale hodnotné informace.  Určitě sledujte.


Podcasty

Miloš Toman: Sledujte mě na SoundcloudPoslouchejte při práci a při odpočinku, na cestě vlakem, autem, doma. Stáhněte si podcasty do svého mobilu nebo přehrávače. Buďte úspěšní s intuitivním marketingem.  Čerpejte zde.


Užitečné? Podělte se i se svými přáteli:

Zaregistrujte se k odběru newsletterů Intuitivního marketingu