Každý chce vědět, co s tím

 

Nedávno jsem si přečetl rozhovor se Zdeňkem Pohlreichem. Zaujaly mě v něm dvě myšlenky. Jednak říká, že "lidi, kteří teď s bláhovou nadějí otevřou, zjistí, že ten kšeft je úplně v pytli". A také, že celé Česko pojede jedno velké Ano, šéfe!. Netýká se to samozřejmě jen restaurací. Většina podnikatelů zjistí, že nic není jako dřív. A bude chtít vědět, co proboha s tím.

 
Intuitivní marketing: Každý chce vědět, co s tím
 
V době konjunktury jde mnoho věcí snadno a často není potřeba mít hluboké znalosti pravidel byznysu. V době krize na tom ale záleží. Zejména proto, že dřívější pravidla přestávají platit. Řeknu vám proto, co teď bude fungovat.

Za těch více jak 25 let, co podnikám, píšu a radím podnikatelům, jsem už zažil řadů krizí, nejen tu poslední. Ne každý si už například pamatuje tzv. "Klausův úsporný balíček" v roce 1997. A zjistil jsem, co v takových dobách pomáhá a co ne.

Budu se teď s vámi dělit o tyto zkušenosti. Nejen tady na webu, ale i na sociálních sítích. Na Twitteru najdete moje krátké marketingové rady "Jak podnikat v této době".  Sledujte mě zde

Na Facebooku načerpáte další rady, tentokrát obsáhlejší a více rozvedené, pod sloganem "Miloš Toman radí a inspiruje.  Intuitivní marketing najdete na Facebooku zde

Nedejme se! Krize nás nedostane.


Užitečné? Podělte se i se svými přáteli: