Jak na propagaci v mobilní aplikaci

Cashback World - mobilní aplikace, vyhledání obchodníkaPodle nedávného průzkumu strávili zaměstnanci před Vánoci na internetu v průměru 100 minut denně. Samozřejmě v pracovní době. Ale i mimo svátky se dá mluvit o každodenní hodině na síti. Nechci však pranýřovat pracovní morálku, o to mi vůbec nejde. Rád bych vám ukázal, kolik času lidé tráví na internetu. Samozřejmě potom další minuty a hodiny i ve volném čase. Dnes je to stále častěji na mobilu. Překvapuje mě proto, že obchodníci a podnikatelé věnují tak málo pozornosti digitálním nástrojům a přítomnosti na internetu vůbec.

Krize u většiny tradičních podnikatelů ukončila využívání klasické reklamy, hlavně inzerátů. Výlohy mnoha prodejen byly zalepeny fóliemi. Nic neláká kolemjdoucí zákazníky k návštěvě, nikdo se o prodejně nebo kavárně nedozví, pokud už (často zcela náhodou) není uvnitř. Řada, obávám se, že dokonce většina, tradičních obchodníků ani nemá web ( viz také článek Ovládněte nástroje, které vaše velká konkurence běžně používá. To samé menší restaurace, kavárny, cukrárny. O modernějších technologiích, jako jsou mobilní aplikace, ani nemluvím.

"Zákazníci jsou schopni stát před vaší prodejnou či podnikem a pátrat po vás ve vyhledávači."

Ať se to komu líbí nebo nelíbí, většina zákazníků dnes hledá informace na internetu. Když to řeknu s trochou nadsázky, jsou schopni stát před vaší prodejnou či podnikem a pátrat po vás ve vyhledávači. A když najdou konkurenta za rohem, půjdou tam. Mít tedy web je úplný základ. Ještě lepší je ale být v masově používané mobilní aplikaci.


Mobilní aplikace poskytují výhody všem

Proč je taková mobilní aplikace výhodná? Podívejte se na to nejdříve z pohledu zákazníka. Jste v cizím městě, potřebujete si nakoupit, najíst se, natankovat. Není nutné dlouze hledat, jednoduše otevřete příslušnou aplikaci a ta vám podle polohy ukáže, kde je nejbližší prodejna, restaurace, čerpací stanice, a to ty, které vám ještě při nákupu poskytnou výhody.

Vraťme se zpět do vašeho pohledu podnikatele. Je výhodné být v takové aplikaci, podle níž vás zákazník najde? Určitě. Je výhodné poskytovat výhody, pro které zákazník navštíví vás, a ne třeba konkurenci za rokem? Určitě. Je výhodné se takto propagovat jen tím, že dáváte svým zákazníkům něco navíc? Určitě.

Pojistěte si poloviční slevu na PARTNER PLUS! Pořiďte si nejlevnější variantu LIGHT, která je do 30. 6. zcela zdarma, a ta vám umožní čerpat naše služby a kdykoliv přejít na vyšší úroveň programu jen za poloviční cenu. Pojistěte si svoji slevu, ať vám neuteče.


Jak se dostat do mobilní aplikace

Když už tedy víme, že je užitečné v takové aplikaci být, podívejme se, jak se tam dostat. Aplikace  Cashback World ukazuje cestu k více jak 2,5 tisíce prodejen, restaurací a služeb. Zákazník v ní najde jak třeba Tesco nebo síť čerpacích stanic OMV, tak malé podnikatele, kadeřníky a dejme tomu motoresty. Může tam snadno najít i vás.

Jak toho dosáhnete? Tím, že se stanete partnerem systému Cashback World. Když se partnerem stanete prostřednictvím programu  PARTNER PLUS, získáte navíc takové bonusy, že i když svým zákazníkům poskytnete výhody (cashback, tedy peníze nazpět), vaše celková bilance bude pozitivní. Vedle propagace na vás tedy čeká i čistý zisk.


Shrňme si výhody:

  • více jak 250.000 zákazníků vás může rychle najít v mobilní aplikaci
  • nemusíte, tak jako to bylo dříve, platit ani korunu za reklamu
  • s podporou sítě PARTNER PLUS porostou vaše příjmy a zisk

 

 Stáhněte si brožuru o programu PARTNER PLUS

 

Intuitivní noviny

Každý měsíc vám pošlu emailem originální čerstvou dávku inspirace v Intuitivních novinách



Inspirace ze Školy milionářů

Jednou za měsíc inspirace pro každého, kdo chce stát pevně na vlastních nohou.



 
Informace o nakládání s osobními daty zde.