Cookie: Úspěch a tři táborníci

 

Tři unavení táborníci se večer shromáždili kolem ohniště, aby si uvařili večeři. Jeden navršil hromadu vlhkého dřeva a pak vyškrtal všechny sirky, když ho chtěl podpálit. Druhý na ně vylil lahvičku benzínu, ale dřevo se rozlétlo do stran a plamen brzy zhasnul. Třetí začal s tenkými větvičkami a když se oheň rozhořel, přidával silnější a silnější polínka. Tak je to i s úspěchem.

 
Cookie intuitivního marketingu: Úspěch a tři táborníci
 
Tři přístupy, ale jen jeden vedl k požadovanému výsledku. Ani v podnikání není jedno, jak se k němu postavíme ve své mysli.

"Intuitivní marketing je právě pro takové lidi."

Táborníku, který chtěl podpalovat vlhká polena, se podobají lidé, přistupující ke svému podnikání bez nadšení a vášně. Jsou jako to mokré dříví, které je nesnadno zapálit. Nepřemýšlejí o tom, co všechno dokáží, ale říkají "Možná to zkusím". Chtěli by mít vše jisté a prověřené na 100 %. Jenže nikdy nemohou mít všechny informace. A proto také tito lidé většinou nedojdou dál než k úvahám (  přečtěte si také článek Úspěch má většinou dlouhé dodací lhůty).

Kniha Intuitivní marketing pro 21. století od Miloše Tomana

Jejich opakem jsou ti, co rychle vzplanou, vybuchnou, ale za chvíli je po ohni. Ze všech příležitostí jsou nadšeni, aniž by si o nich něco zjišťovali. A po pár dnech dospějí k závěru, že to není pro ně. Lépe řečeno, že byli podvedeni a stali se nevinnou obětí. Ale patří sem i lidé, kteří raketově rozvíjejí svůj startup, leč…

Jeden takový podnikatel si hořce stěžoval, že mu jeho milovaný startup sebrali investoři. Kvůli takové prkotině, že byl už desátý rok ve ztrátě. Koho to zajímá, když je přece potřeba expandovat?

Nejblíže k úspěchu jsou lidé, kteří vzplanou, ale vydrží hořet dlouho. Jejich oheň roste, ale tak, aby přinášel užitek. Časem vysuší i mokré dřevo pochybností. Takoví podnikatelé myslí na prvním místě na to, co dají, ne na své ego. Nechrání se před všemi riziky, ani nesní o rychlém zbohatnutí. Ale začnou a udrží se.

Intuitivní marketing je právě pro takové lidi. Neříká, jak do zítřka vydělat miliony, nebo se vyhnout všem rizikům. Ale pomůže vám, když chcete být užiteční. Přečtěte si o tom sami.


Užitečné? Podělte se i se svými přáteli:

Zaregistrujte se k odběru newsletterů Intuitivního marketingu