Aktuality

Na co se ve svém životě chcete těšit?

Na co se ve svém životě chcete těšit?Statistiky jsou neúprosné. Ale jen vy můžete ovlivnit, co vás nakonec čeká. Ze stovky lidí, kteří s vámi v 25 letech vykročí nebo vykročili do života, bude v pětašedesáti 1 bohatý, 4 finančně nezávislí, 5 jich bude ještě pracovat a 54 bude neustále bojovat s nedostatkem peněz. Platilo to v 50. letech, kdy o tom mluvil Earl Nightingale, a platí do i dnes. Je to na vás.

Zveřejněte své akční slevy na sociálních sítích

Zveřejněte své akční slevy na sociálních sítíchChcete, aby o vaší akci vědělo co nejvíc lidí? Dejte ji na síť jedním kliknutím. Minule jsem ukázal, jak můžete v Benefit programu jednoduše a intuitivně vytvářet akční slevy. Informace o nich se pak rozešlou vaším zákazníkům a zveřejní na webu v Benefit Lounge. Teď přibyla novinka. Stejně tak můžete informaci o akci jednoduše sdílet na sociálních sítích. Jak na to?

Věnujte e-book, posílíte vztahy

Věnujte e-book, posílíte vztahyDobré vztahy se mimo jiné udržují i drobnými dárky. A přesně to teď můžete udělat. Máte totiž možnost poslat některý z mých e-booků svým přátelům, spolupracovníkům nebo zákazníkům s vaším věnováním. Kdybyste jim jen tak dali odkaz nebo e-knihu přeposlali, nemělo by to tu správnou sílu, jako když na první stránce uvidí svoje jméno a věnování s vaším jménem.

Přijměte tuto 90tidenní výzvu a budete mít jasno

Přijměte tuto 90tidenní výzvu a budete mít jasnoJak jste na tom? Dokážete otočit kormidlem svého života, aby mířil tam, kam opravdu chcete? Máte na to? Možná ještě nevíte. Ale jistě byste vědět chtěli. Použijte tuto 90tidenní výzvu a budete mít jasno. Na nalezení odpovědí nemusíte vydávat peníze, ani pracovat dvanáct hodin denně. Použijte návody vycházející z praxe a zkušeností a přesvědčte se sami o sobě.

Podcast: I malý podnikatel může být značkový

Podcast: I malý podnikatel může být značkovýNa značce není podstatné nějaké logo, ale čím ji naplníte, aby byla pro zákazníky poutavá. O tom je tento podcast. Obvykle je značka považována za téma pro velké firmy. Vždyť jen co je stojí udržovat povědomí o ní!
Ale značka není logo, které uvidíte, když vejdete do nákupního centra. Není výsledkem reklamy ani dílem šikovného grafika. Čím tedy je?

Stránky