Aktuální projekty: Nové podnikání je o zákaznících, ne o zboží

 

Kdo by neznal tu známou mantru, podle které je nejdůležitější prodávat dobré zboží za dobré ceny? Jenže to už neplatí. Nejčastější stížnost na chování zákazníků je tato: Prohlédnou si zboží v prodejně, ale koupí ho na internetu nebo u konkurence. Proč, když máte dobré zboží za dobré ceny? Protože konkurenti také mají dobré zboží za možná ještě lepší ceny. Každý nemůže být diskontem.

 

Vyšší tržby nepřijdou samy od sebe. Je potřeba se o ně postarat. K tomu slouží Balíček prosperity.

 
Ne že by ceny nebyly důležité. Vietnamští obchodníci staví svůj prodej na shánění zajímavého a levného zboží. Jenže v tom jednak spolupracují, jednak se této činnosti věnují sedm dní v týdnu. Pokud takové podmínky nemáte, je zbytečné honit se nejnižšími cenami. Protože vždycky může přijít někdo, kdo bude ještě levnější.

"Věrným zákazníkem se stane ten, kdo se u vás cítí dobře."

Rozdíly ovšem nejsou takové, aby se podle nich mohli zákazníci orientovat. Všichni obchodníci jim pak splývají - stejné zboží, skoro stejné ceny. I ti Vietnamci se už začali orientovat na vztahy se zákazníky. Protože to je trend budoucnosti. Vlastně ne, jde o trend současnosti.

Pro zákazníka je důležité, jak se cítí, ne o kolik jste zlevnili máslo, knihu či polední menu. Jednoduše proto, že instinkty, emoce a potřeba uznání stojí u lidí nad penězi. Věrným zákazníkem se zkrátka stane ten, kdo se u vás cítí dobře ( viz také e-book 7 dní v prodejně). A to platí zvlášť v době po covidové. Mnoho podnikatelů doufá, že se vše zase vrátí k "normálu", tedy do doby před epidemií. Ale to se nestane. Zákazníci si stihli vytvořit nové návyky. Získat je zpátky bude těžší. A určitě se to nepodaří cenami (leda že byste začali všechno prodávat za 50 % ceny).

Zato teď máte příležitost využít Balíčku prosperity, který vám ten přechod usnadní. Vedle benefit programu obsahuje obsáhlé know-how nazvané 30 dovedností, které vystřelí vaše tržby vzhůru. Dostanete písemné poklady, videa, webináře, osobní podporu a konzultace a mnoho dalšího, co jsem vytvořil a zjistil za 30 let své praxe.

Neváhejte proto ani chvilku a řekněte si o informační materiál:

Pošlete mi více informací o Balíčku prosperity:

Informace o nakládání s osobními daty zde