Intuitivní marketing v prodejně

Intuitivní marketing v prodejněHypermarketům rostou tržby, nákupním centrům rostou tržby, tradiční obchodníci krachují. Tak by se ve stručnosti dala popsat současná situace v maloobchodě. Co se dá udělat pro to, abyste nejen přežili, ale dařilo se vám naplnit své podnikatelské cíle? Může vaše prodejna i v této době prosperovat, ať už prodáváte rohlíky nebo hřebíky? A jak vypadají nástroje, které vám pomohou uspět proti velké konkurenci? Na všechny tyto otázky odpovídá třetí, zcela přepracované vydání knihy Zlatá prodejna, tentokrát i s novým titulem Prodejna v 21. století. Na téměř sto stránkách najdete rady a inspiraci pro tradiční maloobchod.

Jak se vůbec liší prodejna 21. století od prodejny provozované ve dvacátém nebo devatenáctém století? V zásadě nijak, protože už Jan Neff, který podnikal v Praze ve druhé polovině 19. století, používal metody, které bychom mohli i dnes označit za moderní. Rozdíl je v tom, že my dnes víme, proč a jak mnohé z toho, co je známo už z dřívějších dob, funguje. Můžeme proto řadu nástrojů dále rozvinout a vylepšit.

Základem všeho je aktivní prodej. Nečekejte tedy návod, jak zvýšit tržby nebo stabilizovat prodejnu bez změny přístupu. Pokud jste zatím podávali, začněte prodávat. Pokud jste už prodávali, dělejte to aktivně.

V e-knize "Prodejna v 21. století" (formát A5, 90 stran, PDF), si proto kromě jiného přečtěte:

  • Jak prodej ovlivňují postoje
  • Jak odstraňovat bariéry, které zákazníkům brání v nákupu
  • Jak v prodejně fungují instinkty a emoce
  • Jak prodej ovlivňují prodavači
  • Jak vystavovat zboží
  • Jak posilovat věrnost zákazníků

 
Chci si zdarma stáhnout e-book Prodejna v 21. století:

Odesláním formuláře souhlasíte se zařazením vaší e-mailové adresy do mé databáze a se zasíláním newsletterů na tuto adresu.