Od poslání ke strategii - postavte firmu na pevné základy

Od poslání ke strategii - postavte firmu na pevné základy  Strategie bývá v menších a středních firmách považována za zbytečné "řečnické cvičení". Příběhy úspěšných firem, které šly svojí cestou a získaly tak přední postavení na trhu, však začínají právě marketingovou strategií. Na ní totiž závisí všechny kroky, které je třeba učinit. Bez strategie je váš postup chaotický a dříve či později odsouzený k neúspěchu. Moje bezplatná publikace vám řekne, jak dát podnikání pevné základy.

"Kdysi jsem viděl zajímavou reklamu na nějakou pojistku. Bylo na ní náměstí plné mužů v kloboucích. Při pohledu shora však nebylo možno rozeznat jednoho od druhého. Viděli jste jen jednotvárnou, šedivou masu," říkám v knize. Stejně tak se to jeví z pohledu zákazníka. Trh je plný firem, které říkají to samé a většinou i dělají to samé. Všichni (nebo skoro všichni) ho ujišťují, že pro něj udělají všechno, co je v jejich silách. Problém je v tom, že nikdo neví, co takové „všechno“ obnáší."

Jak se významně odlišit od ostatních a uspět ve srovnání s konkurencí? Začátek je v marketingové strategii. Návod najdete v mé e-knize:

1. Proč začít posláním
2. K čemu slouží vize
3. Jak vytvořit strategii
4. Jak k tomu použít "hodnotovou křivku"
5. Jak vše směřovat k zákazníkovi
6. Proč je budoucnost v sítích

Ve formátu PDF.

Chci si zdarma stáhnout e-book "Od poslání ke strategii":

Odesláním formuláře souhlasíte se zařazením vaší e-mailové adresy do mé databáze a se zasíláním newsletterů na tuto adresu.