Rozvoj - semináře a konzultace

Potřebujete k rozjezdu podnikání peníze?

   rozvoj

Potřebujete k rozjezdu podnikání peníze?Určitě jste si také toho rozporu všimli. Na jedné straně se všude píše, že dnes je nejlepší doba k zahájení podnikání, protože k tomu nepotřebujete peníze, stačí nápad. A na druhé straně se každou chvíli dočtete, že startupy shání investice pro realizaci nápadů, a rozhodně nejde jen o drobné. Jak to tedy je? Jsou lháři ti, kdo tvrdí, že se bez peněz obejdete? Nebo mají naopak pravdu lidé, kteří říkají, že na úspěšný rozjezd potřebujete přinejmenším pár milionů? Pojďme se podívat, jak to vlastně je a co pomáhá nebo naopak brání lidem, kteří se konečně chtějí osamostatnit a být svým vlastním pánem.

IM Business Academy

   rozvoj

IM Business AcademyPodnikatelská Akademie Intuitivního Marketingu je volnější cyklus přednášek, zabývajícími se konkrétními a užitečnými tématy, která zajímají menší a střední podnikatele. Předávám na ní nejen myšlenky a zásady úspěšné koncepce intuitivního marketingu a knih o ni, ale také své více jak pětadvacetileté zkušenosti podnikatele i poradce, hledajícího řešení pro všechny možné problémy. Akademie je službou, kterou věnuji českým podnikatelům zdarma, abych je podpořil v prostředí i době, které jim příliš nepřejí. Přijďte nabrat inspiraci pro svůj vlastní byznys a dozvědět se něco nového.

Věrnostní program

   rozvoj

Věrní zákazníciProč se zabývat věrnostními kartami? Podívejme se nejdříve na potvrzená fakta o postojích zákazníků. Podle nedávné studie společnosti GfK Czech stoupl za poslední dva roky počet vlastníků klubových karet maloobchodních prodejen o více než desetinu. 94 % zákazníků aktivně používá alespoň jednu věrnostní kartu, ale běžně jich v peněžence nosíme kolem deseti. Nejrozšířenější jsou karty řetězců, především s rychloobrátkovým zbožím, drogerií a také lékáren. Vlastníci věrnostních karet je přitom používají při každém nákupu.

PARTNER PLUS - pro výrobce a dodavatele

   rozvoj

PARTNER PLUS - pro výrobce a dodavateleDodáváte desítkám, stovkám nebo i tisícům obchodníků, restauratérů a podnikatelů v řadě oborů? Vaše konkurence teď pravděpodobně přemýšlí, jak novou reklamní kampaní oslovit další konzumenty, ale vy ji můžete překvapit a získat pro sebe větší díl trhu. Jak toho dosáhnete? Podporou svých odběratelů. Je to logické. Pokud pomůžete podnikatelům, kteří prodávají vaše produkty, aby rostli a jejich prodeje se zvyšovaly, pak současně pomůžete i sobě, aby se prodej vašich produktů a váš podíl na trhu rostl. Je možné, že tento způsob podpory prodeje už v principu používáte, ale my vám můžeme nabídnout jeho o celou úroveň vyšší podobu.

Soutěž o 10 knih Královna v nesnázích

   rozvoj

Soutěž o 10 knih Královna v nesnázíchSoutěžte a vyhrajte jednu z 10 knih "Královna v nesnázích" (příběh ze žánru romantická fantasy). Jediným vaším úkolem je zodpovědět správně soutěžní otázku. Ze správných odpovědí pak bude vylosováno deset šťastných výherců, kterým výhru odešleme na jejich adresu (vyplňte proto prosím ve formuláři správné údaje, kam chcete případnou výhru zaslat). Abyste to neměli příliš těžké, připravili jsme pro vás nápovědu, se kterou jistě najdete správnou odpověď a získáte tak šanci na výhru. A co více: Nápověda vás také přivede k informaci, jak získat dokonce ještě něco lepšího, než je výhra v této soutěži.

Stránky