Se zdravou výživou se zaměřte na lidi po čtyřicítce

   maloobchod

Nejhorší stravovací návyky mají mladí muži do 25 let. Skoro polovina z nich hledí jen na to, aby za jídlo utratili co nejméně a kvalita stravy je pro ně druhořadá. Mladé ženy se odbývají rovněž anebo dokonce nejedí vůbec. Na permanentní dietě je téměř každá pátá žena ve věku do 25 let. Vyplývá to z internetového průzkumu vydavatele stravenek Ticket Restaurant, který se uskutečnil na vzorku více než 10 tisíc lidí a o němž před časem informovaly Marketingové noviny.
 

Průzkum měl za úkol zmapovat, jak se stravují jednotlivé věkové skupiny zaměstnanců v průběhu pracovního týdne a jaké jsou rozdíly mezi muži a ženami. Nejzdravěji podle výsledků jedí lidé po čtyřicítce a platí to pro obě pohlaví... (informace z článku Nejzdravěji jedí lidé po čtyřicítce v Marketingových novinách)

"Přizpůsobte nabídku tak, aby oslovovala střední a starší generaci."

Zdánlivě nezajímavá zpráva, jakých v médiích najdete desítky, ba stovky. Jenže pokud prodáváte potraviny, měli byste zbystřit. Je tu k mání informace, na jaké věkové kategorie se zaměřit, propagujete-li například zdravou výživu. Je zbytečné plýtvat síly na mládež, zato lidé nad čtyřicet vás budou slyšet. Přizpůsobte tedy nabídku tak, aby oslovovala střední a starší generaci. Například méně bombasticky ("mega" a "giga" se pro ně opravdu nehodí), zato seriózněji.

Věděli jste, že do pěti let od začátku podnikání skončí 77 % podnikatelů, kteří se spoléhají pouze na vlastní vědomosti, ale jen 7 % těch, kteří používají nějaké komplexní know-how? Rozdíl v úspěšnosti je tak zásadní, že je dobré se zajímat, v čem to vlastně je. V PARTNER PLUS takové know-how máme

.

I na první pohled nudné zprávy tedy mohou být zdrojem cenných informací, přemýšlíte-li, jak lépe oslovit nakupující. Vyplatí se proto pravidelně navštěvovat místa, kde je na internetu najdete - a to většinou zdarma. Za zjištění podobných dat na objednávku byste museli zaplatit nemalou sumu. A přitom mohou mít velký vliv na vaší prodejní nebo marketingovou strategii.

Intuitivní noviny

Každý měsíc vám pošleme emailem originální čerstvou dávku inspirace v Intuitivních novinách