Jak rozvíjet obchod a zvýšit tržby

   maloobchod

To, co teď uslyšíte, působí přinejmenším poněkud nezvykle. Největší překážkou prodejního úspěchu je skutečnost, že většina prodavačů, ale i část majitelů a provozovatelů prodejen se bojí prodávat! Ano, čtete dobře: Strach z prodeje je vaším největším nepřítelem. Za tímto tvrzením si stojím. Prodavači i jejich šéfové nejdříve na školení přitakají informacím o aktivním prodeji, aby pak o hodinu později prohlásili, že přece nebudou zákazníky obtěžovat.
 

Nejčastější odpovědí prodavačů, proč je podávají zboží, je "Nechceme nikoho obtěžovat." Přitom právě prostřednictvím aktivního prodeje dáváte zákazníkovi informace, které ke svému rozhodnutí potřebuje a chce. Ve skutečnosti mu dnes takový přístup v prodejnách chybí.

"Když jsem se nedávno na kongresu SAMOŠKA zeptal, kdo aktivně prodává, nezvedla se ani jedna ruka!"


Aktivní prodej je pro obě strany přínosný.

Zákazníkovi přinese lepší naplnění jeho potřeb, vám naplnění pokladny. Není žádným přeháněním, jestliže říkám, že s pomocí aktivního prodeje můžete své tržby zvýšit o 20 až 50%. Ale pozor! Aktivní prodej není jen "mletí pusou". Jde o celý soubor prodejních opatření, která podnítí zákazníka k nákupu. Například: Víte, co u vás zákazník nekoupil a proč? A víte, z jakého důvodu je to pro vás důležité?

žárovkaJe to skutečná revoluce v podnikání. Otestujte si svoji prodejnu, služby, hospodu či hotel bez toho, aby vám někdo "chytrý" nahlížel přes rameno. Najděte, co se dá zlepšit, a zajistěte si reálné zvýšení tržeb. Nečekejte, až to udělá konkurence a opatřete si první interaktivní samoobslužnou publikaci zdarma.

Jestliže nevíte, co zákazníci nekoupili, přicházíte o trojnásobek až desetinásobek ceny tohoto zboží.

Překvapuje vás to?

I tuto "záhadu" řeší Aktivní prodej.

Proč tedy všichni tradiční obchodníci už dávno aktivně neprodávají? Protože řetězce vám říkají, že se to tak nedělá - jako když kocour dává dobré rady myším.

Myslíte si, že napodobováním řetězců budete lepší než tyto velké nadnárodní společnosti?

Není jistější sáhnout po tom, co tradiční obchodník vždy ovládal - po Aktivním prodeji?

Intuitivní noviny

Každý měsíc vám pošleme emailem originální čerstvou dávku inspirace v Intuitivních novinách