Jak působit na druhé, aby vám šli na ruku

Jak působit na druhé, aby vám šli na rukuJak zařídit, aby vám lidé nejen vyhověli, ale dokonce chtěli vyhovět? Která strategie v mezilidských vztazích jako jediná funguje efektivně a zároveň dlouhodobě?
Známe to všichni. Na něčem nám záleží, ale bez přispění někoho dalšího se k výsledku nemůžeme dobrat. Uplatnění síly či manipulace přitom není tou pravou cestou. Co s tím? To se dozvíte v této praktické a čtivé příručce zkušeného autora a trenéra nazvané Jak působit na druhé, aby vám šli na ruku.

Na příkladech z pracovního i soukromého života zjistíte, jak a proč si budovat svou osobní značku, jak rozvíjet pevnou síť vztahů, jak jednat přesvědčivě, využívat přirozené zájmy lidí, ale také jak pracovat s emocemi, citlivým způsobem poskytovat zpětnou vazbu a přitom zůstat sami sebou.

žárovkaAktivní prodej je tím nejspolehlivějším způsobem, jak zvýšit tržby (v praxi se už podařilo i navýšení o 100 %). A funguje vždy a všude, ve všech oborech. Není to tak obtížné, jak by se mohlo zdát, protože aktivní prodej je pro tradičního obchodníka přirozeným prostředím, kde se cítíte jako ryba ve vodě. Přečtěte si o tom více

Recenze:
"Kniha mého znamenitého kolegy Vladimíra Svatoše je nejen praktickou, ale i velmi pragmatickou. Vědomě navazuje na dílo, jímž ovlivnil dvacáté století Dale Carnegie. Autorovi naléhavě přeji čtenáře, kteří budou jeho knihu užívat s noblesou a k dobrým účelům a nikoliv jako primitivní zbraň proti svým bližním."

Jiří Plamínek
autor Teorie vitality a dalších manažerských publikací

"Autorovi se podařilo propojit dvě kvality, které u podobného žánru často postrádám - názornost a důstojnost. Dokázal věc představit různými způsoby a různým jazykem, klade důraz na respekt, upřímnost a opravdovost. Samotný závěr to podtrhuje - začínat u sebe."

Matěj Lejsal
ředitel Domova Sue Ryder

Intuitivní noviny

Každý měsíc vám pošleme emailem originální čerstvou dávku inspirace v Intuitivních novinách