Intuitivní marketing

   knihovna

Menším podnikatelům se často může zdát, že uplatňování "plnohodnotného" marketingu je dnes vyhrazeno jen velkým firmám. Nechybí jim marketingové myšlení, znají marketingové koncepce... jediné, co postrádají, je dostatek "finančních prostředků na to, aby mohli dělat ten "správný" marketing. Ano, dělat marketing s velkým rozpočtem sice může být i věda, ale rozhodně to není žádné velké umění. Jsou-li ovšem vaše finanční zdroje omezené - a to je v případě malých a středních podniků pravidlem - nezbývá vám, než se opřít o zdroje jiné - o vlastní důvtip, nápaditost a také - o intuici, jak říká konzultant a podnikatel Miloš Toman, autor knihy Intuitivní marketing, jenž se zásadami intuitivního marketingu ve své vlastní podnikatelské praxi řídí již déle než deset let.

V knize ukazuje, jak rozvíjet tuto schopnost "vcítit" se do zájmů a potřeb zákazníka a navázat se zákazníkem osobní a upřímný vztah, a provádí čtenáře jednotlivými oblastmi podnikání od základních principů až po zvládání úspěchu.

Řekli o knize:

Kniha Intuitivní marketing učí podnikatele myslet jiným způsobem a hledat netradiční a hlavně levné cesty k zákazníkovi. Pokud tedy nezaměstnáváte stovky pracovníků a váš rozpočet na marketing se nemůže vyrovnat známým gigantům a značkám, nemusíte ještě zoufat. Budete-li ctít zásady intuitivního marketingu, můžete získat nové zákazníky efektivněji a snáze než vaše konkurence. (R. Hasalík, RobertNemec.com )

Čtvrtá nejprodávanější kniha z oboru ekonomické literatury - bestseller Vltavy - duben 2006 (Vltava)

Koncepce intuitivního marketingu, jak se v praxi ukazuje, by mohla být jedním z těchto nových přístupů, které by mohly pomoci vyvést tradiční marketing ze slepé uličky a přiblížit jej praxi běžného podnikání. (Hospodářské noviny)

Kniha Intuitivní marketing se snaží ukázat, jak rozvíjet tuto schopnost "vcítit" se do zájmů a potřeb zákazníka. (Marketing & Media)

Top 10 nejprodávanějších knih v nakladatelství Management Press za březen 2003 - 5. místo Intuitivní marketing (Management Press)

Odporúčame! (Knihkupectví Martinus, SR) Netradiční pohled na možnosti, jak ovlivnit marketingové úspěchy především menších firem... (iStrategie)

TOP 10 internetového knihkupectví Vltava - Marketing: Intuitivní marketing - 1. místo 19.5.2003 (Vltava)

Tomanova kniha v sebe v dobrom zmysle nesie pečať regiónu, v ktorom vznikla, čím sa odlišuje od väčšiny západných publikácií tohto typu. Sotva by sme v nich našli strašidelné príbehy z postkomunistického sveta, kde sú predavači neochotní a mrzutí, alebo kde sa konkurencia ešte stále berie ako veľké nebezpečenstvo, a nie ako prirodzený stav. (M. Gregorová, Hospodárske noviny)