Knihovna

Desatero boháče

Desatero boháče - Marcela HrubošováDěpold Czernin, příslušník starobylé české šlechty, řekl, že nejbohatší rody světa učí své děti toto: "Nikdy si nepůjčuj! Každou korunu se snaž investovat s užitkem! Nešetři, peníze se musí točit!" Nemusíme se nutně koupat v penězích, ale měli bychom v dospělosti zabezpečit sebe a své rodiny a uchovat si přitom vlastní svobodu. Nejsme dnes už ničí otroci, nevolníci ani poddaní a nenarodili jsme se proto, abychom od rána do večera pracovali pro peníze a věřili v lepší zítřky, i přesto, že nás o tom staletí různé ideologie a náboženství přesvědčovaly.

100+1 tipů, jak vylepšit prodejnu

100+1 tipů, jak vylepšit prodejnuProdejna pizzy, která měla prosklenou celou přední část, přesto neprosperovala. Uvnitř totiž bylo šero a kolemjdoucí dovnitř neviděli. Prosklení tak ztrácelo smysl. Stačilo však pořádně rozsvítit a situace se změnila. Tržby narostly o více jak 20 %. Majitel samoobsluhy, přestože jsem ho od toho zrazoval, nechal zrušit pekárnu na prodejní ploše, která šířila vůni čerstvého pečiva. Projevilo se to na poklesu tržeb, i když pečivo bylo ve stejném množství dováženo odjinud… Takových příběhů z praxe najdete v nové příručce přes 70.

Před-svědčování

Před-svědčování - Robert CialdiniSvůj klasický bestseller Zbraně vlivu napsal Robert Cialdini už před dvaatřiceti lety. Úspěch první knihy - 3 miliony prodaných výtisků v 31 jazycích - byl ale jen začátkem. Tématem přesvědčování (anglicky persuasion) se autor zabýval i nadále a výsledkem je mimořádně čtivá kniha Před-svědčování (Pre-suasion). Na rozdíl od Zbraní vlivu, které radí, jak se bránit manipulativním technikám, se Cialdini nyní soustřeďuje na to, jak účinně ovlivňovat druhé, samozřejmě v etických mezích. A přináší zásadně nový, přitom vědecky podložený objev.

Ne! Já nic nechci!

Ne! Já nic nechci!Může se stát dobrým obchodníkem každý? Kdo je to vlastně dobrý obchodník? Co stojí za tajemstvím úspěšných obchodů? "Na začátku své kariéry obchodníka jsem si neuměl na tyto a další otázky odpovědět. Neměl jsem tušení, co tato profese obnáší. Kývl jsem na nabídku stát se obchodníkem a říkal si, že to zvládnu. Vydal jsem se na cestu do neznáma. A musím přiznat, že začátky byly krušné, říká autor knihy Jan Laibl. "Ale vytrval jsem, i přesto, že mne mé okolí zrazovalo. To, že jsem šel vlastní cestou, byl první malý krůček k tomu, stát se úspěšným obchodníkem."

Zbraně vlivu

Zbraně vlivu Robert B. Cialdini"Celý svůj život jsem byl bačkora. Kam až má paměť sahá, stával jsem se snadnou kořistí všelijakých podomních obchodníků, lidí vybírajících příspěvky a spousty dalších specialistů. Čím dál častěji mě znepokojovalo, že jsem se ocital v zajetí předplatného na nechtěné časopisy nebo byl zavalen vstupenkami na plesy zaměstnanců zdravotnických zařízení. Možná i tento dlouhodobý stav, kdy jsem byl balamucen, se stal základem mého zájmu o studium kompliance - vyhovění," říká autor této knihy, Robert B. Cialdini (také spoluautor knihy 50 tajemství přesvědčování).

Stránky