Nová pravidla marketingu a PR: Audio na webu

   inspirace

Audio na webu Audio na webu není nic nového. Jenže dříve byly zvukové klipy příliš velké a nemotorné a neexistoval žádný jednoduchý způsob, jak získávat pravidelné aktualizace. To se změnilo díky podcastům. "Nyní mají marketéři nástroj, jak efektivně vytvořit a doručit audio obsah lidem, kteří si ho přejí dostat," uvádí David Meerman Scott v knize Nová pravidla marketingu a PR.

Je to docela něco jiného než rádio. Podcast není závislý na množství volných frekvencí, na vysílacím čase ani na obsahu. Dnes můžete vytvořit konkrétně zaměřený obsah, přizpůsobený požadavkům kupujících, navíc pravidelně aktualizovaný.

"Prakticky každá firma může s pomocí podcastu říci zákazníkům to, co by jinak možná přeslechli."
IM Business AcademyŘekněme si nejdříve, co zřejmě máte: odhodlání, zkušenosti, vědomosti, aktivní přístup, dobrý podnikatelský záměr. Co vám tedy může chybět? Například inspirace. Té máme v Business Academy hodně. A dostanete se k ní velmi snadno. Přesvědčte se, že je to pravda


Hudbu může dělat každý

Hudba je klasickým příkladem, jak web mění poměry na trhu. Před internetem uspěli jen ti muzikanti, kteří dokázali získat zájem velkých nahrávacích společností. Dnes může svoji hudbu na webu umístit kdokoliv, může ji sám prodávat a dokonce si k jejímu šíření může zřídit svoje rádio - a to s minimálními nároky na finance a techniku.

Nejde však jen o hudbu. Politici či církve například využívají podcastu k šíření svých názorů, projevů a kázání. Ale prakticky každá firma může s jeho pomocí říci zákazníkům to, co by jinak možná přeslechli. Zatímco v klasickém rádiu dostanete za spoustu peněz pár vteřin reklamního bloku, v podcastu můžete vytvářet celé pořady. To vám umožní lépe a především nenásilně předat svá sdělení - bez onoho reklamního vyrušování, které je typickým znakem současné "klasické" reklamy.

Chcete o tom vědět více?