Aktuality

Nové samoobslužné příručky pro restaurace, hospody, kavárny a další stravovací podniky

Nové samoobslužné příručky pro restaurace, hospody, kavárny a další stravovací podnikyPo samoobslužné příručce pro tradiční maloobchodníky "Otestujte si svoji prodejnu" se rozšíření dočkala i sesterská příručka určená majitelům restaurací, hospod, kaváren a dalším stravovacím podnikům "Otestujte si svůj podnik". Tato příručka umožňuje, abyste si abyste si podle ní mohli sami posoudit svůj podnik a najít možnosti, kde a jak ji vylepšit a tím zvýšit své tržby a upevnit schopnost odolávat velké konkurenci. Po žádosti podnikatelů, abych je lépe nasměroval a dal jim nějaká vodítka, připravil jsem druhou generaci, obsahující 70 stran návodů a inspirace pro praxi.

Postřehy ze Samošky

Postřehy ze SamoškyJubilejní 20. Samoška se konala 24. a 25. ledna 2018 v Olomouci. Věřím, že řada čtenářů tam byla, takže se nebudu pouštět do detailního popisu programu, ale zaměřit se jen na momenty, které mě zaujaly. Jak věřím, dodají inspiraci i vám. Některé z těchto postřehů později ještě rozvinu, protože si zaslouží více prostoru. Teď se tedy podívejme, co se především druhý den kongresu zajímavého dělo a co vás může inspirovat k tomu, abyste své podnikání dělali ještě úspěšněji a aby vás ještě více bavilo, případně se pozvedlo tam, kde potřebuje vzpruhu.

Jedinečné interaktivní publikace: Raďte si sami

Interaktivní publikaceVe čtvrtek 12. října jsem v Praze představil nový základ programu PARTNER PLUS, který mohu bez uzardění nazvat originálním a převratným. Vytvořil jsem systém, který jak doufám pomůže tisícům a desetitisícům podnikatelů vylepšit výsledky a dosáhnout svých podnikatelských cílů.. Tento systém je "samoobsluha". Samoobsluhu samozřejmě známe, například z prodejen. Ale až doteď nic takového neexistovalo v oblasti rozvoje podnikání a poradenství. Od října 2017 může být každý (zatím) český a slovenský podnikatel sám sobě kvalifikovaným konzultantem.

Jak nepřijít o zlatá vejce

Jak nepřijít o zlatá vejcePředstavte si, že byste se zúčastnili takové akce: Na vesnickou náves by byly vypuštěny kouzelné slepice. A záleželo by na každém z přítomných, kolik jich získá na svůj dvorek. Tam mu totiž budou až do smrti snášet zlatá vejce. Krást se nemá, takže přetahování drůbeže od souseda je vyloučené. Co byste v tu chvíli udělali? Brumlali, že je to zase nějaký podvod a že počkáte, nebo vynaložili všechny síly, abyste těch zlatonosných tvorů získali co nejvíce a měli vystaráno? Jsem si skoro jistý, že teď říkáte to druhé.

Informací pro podnikání je dost, ale neumíme je využívat v praxi

Informací je dost, ale neumíme je využívat v praxiNěkde na internetu jsem zahlédl slogan "Náskok díky informacím". V případě konkrétní firmy má snad svůj význam, ale obecně se dá říci, že informací máme dost a dost. Když se podíváte kolem sebe, najdete stovky a tisíce publikací o podnikání, marketingu, prodávání. Každá z nich vás obohatí řadou zajímavých poznatků. Zlepšilo se však díky těmto informacím podnikání tolik, aby to odpovídalo jejich množství? E-booky na mém webu si stáhlo více jak 60 tisíc čtenářů a další si koupili tištěné knihy. Jak moc ale získané vědomosti použili ve své praxi?

Stránky