Informací je dost, ale neumíme je využívat v praxi

Informací je dost, ale neumíme je využívat v praxiNěkde na internetu jsem zahlédl slogan "Náskok díky informacím". V případě konkrétní firmy má snad svůj význam, ale obecně se dá říci, že informací máme dost a dost. Když se podíváte kolem sebe, najdete stovky a tisíce publikací o podnikání, marketingu, prodávání. Každá z nich vás obohatí řadou zajímavých poznatků. Zlepšilo se však díky těmto informacím podnikání tolik, aby to odpovídalo jejich množství? E-booky na mém webu si stáhlo více jak 60 tisíc čtenářů a další si koupili tištěné knihy. Jak moc ale získané vědomosti použili ve své praxi? Přijímat nové informace je totiž snadné, kdekoho dokonce nadchnou, jenže tím to obvykle skončí.

"Chtěl jsem si to promyslet, ale celý den jsem se nezastavil," říká jeden z majitelů prodejen, kteří si přečetli knihu Jak zvládnout maloobchod. Největším nepřítelem změn je totiž každodenní rutina, která některým podnikatelům zabere všechen čas od rána do večera. Dostávají se tak do bludného kruhu, protože nemají čas zavést postupy, které by jim čas ušetřily. Ještě horší je, že nedostatek času konzervuje jejich podnikatelské postupy. Jak je na počátku nastavili, tak bez velkých změn vytrvávají roky i desetiletí, zatímco svět se rychle mění.

"Získané informace ani zdaleka nejsou zárukou, že je uplatníme v praxi."

Když jsem v době krize nabídl obchodníkům školení, které by jim pomohlo i ve špatných časech udržet si zákazníky a dokonce zvýšit tržby, vzkázali mi, že nemohou v prodejně chybět ani hodinu, natož celý den. Stačí prý, když si něco přečtou. Mnozí z nich pak skončili. Získané informace totiž ani zdaleka nejsou žádnou zárukou, že je uplatníme v praxi.

 program PARTNER PLUS také poskytuje svým členům knihy a další informace. Vedle nich ale získáte i konzultace a školení včetně pobídek k jejich praktickému využití. Ne proto, abych vám něco vnutil a prodal (máte ostatně vše až na výjimky bezplatně), ale aby se podařilo dosáhnout propojení mezi informacemi a praxí.

žárovkaJe to skutečná revoluce v podnikání. Otestujte si svoji prodejnu, služby, hospodu či hotel bez toho, aby vám někdo "chytrý" nahlížel přes rameno. Najděte, co se dá zlepšit, a zajistěte si reálné zvýšení tržeb. Nečekejte, až to udělá konkurence a opatřete si první interaktivní samoobslužnou publikaci zdarma.

Že tento model v praxi funguje, si můžeme ukázat na alianci "Můj obchod". Na rozdíl od stagnujících nákupních společenství obchodníků tato aliance rychle roste a nabírá členy. Od ostatních se totiž odlišuje tím, že poskytuje svým členům nejen informace, ale i konkrétní rady, jak je využít při zařízení prodejny a prodeji.

Vývoj nezůstane stát kvůli tomu, že podnikatel nemá čas. Je potřeba si ho najít. Třeba proto, abyste zjistili, co pro vás může  program PARTNER PLUS udělat.

Intuitivní noviny

Každý měsíc vám pošleme emailem originální čerstvou dávku inspirace v Intuitivních novinách