Aktuality

Jedinečné interaktivní publikace: Raďte si sami

   aktuality

Interaktivní publikaceVe čtvrtek 12. října jsem v Praze představil nový základ programu PARTNER PLUS, který mohu bez uzardění nazvat originálním a převratným. Vytvořil jsem systém, který jak doufám pomůže tisícům a desetitisícům podnikatelů vylepšit výsledky a dosáhnout svých podnikatelských cílů.. Tento systém je "samoobsluha". Samoobsluhu samozřejmě známe, například z prodejen. Ale až doteď nic takového neexistovalo v oblasti rozvoje podnikání a poradenství. Od října 2017 může být každý (zatím) český a slovenský podnikatel sám sobě kvalifikovaným konzultantem.

Vegg-Go: Slušně našlápnutá franšíza hledá partnery

   aktuality

Vegg-Go: Slušně našlápnutá franšíza hledá partneryŘíjnový 109. diskusní večer Franchise Clubu bude ve středu 11. října 2017 patřit našemu členovi anu HANUŠOVI, podnikateli a manažerovi, zakladateli a šéfovi nové franšízové sítě provozoven rychlého, zdravého a chutného občerstvení pod značkou Vegg-Go. Nechte se okouzlit zajímavým osobním i podnikatelským příběhem neokázalého a zvláštní energií nabitého podnikatele, kterému se v byznysu daří skoro vše, na co sáhne. A který všechny své úspěchy vysvětluje "…jsem jen klikař, co má prostě štěstí na lidi".

Podívali jsme se na zoubek motivaci

   aktuality

Podívali jsme se na zoubek motivaciPokud vám nevyšel čas na nedávnou druhou přednášku Business Academy na téma motivace, můžete si stáhnout shrnutí toho, o čem jsme mluvili. Především jsme se se zabývali sedmi mýty o motivaci, od nesprávné představy, že čím inteligentnější a vzdělanější člověk, tím větší šance na úspěch, až po mylný názor, že motivace je něčím, co je pevně dané. A k tomu jsme samozřejmě hledali, jak je to doopravdy. Shrnutí obsahuje také tři klíčové otázky vašeho úspěchu, na které je zapotřebí, pokud chcete být úspěšní, znát odpověď.

Než skončí poslední tradiční obchodník

   aktuality

Než skončí poslední tradiční obchodníkTento týden mě zaujaly dvě informace, které spolu sice na první pohled příliš nesouvisí, ale ve skutečnosti mají hodně společného. Ta první říká, že po propadu v minulých letech jsou hypermarkety zase zpět na výsluní zákaznického zájmu, silnější než kdy dříve, a bohužel dále posilují především na úkor tradičního obchodu. Druhá zpráva pochází od známého hokejového klubu HC Kometa Brno, který odstartoval tříletou spolupráci s Lyoness, což znamená, že bude svým fanouškům rozdávat věrnostní karty Cashback, aby nákupy podpořili jeho financování.

Úspěšní se nikdy nevzdávají

   aktuality

Úspěšní se nikdy nevzdávají.Je léto roku 1922. Tomáš Baťa přemýšlí, co přinesou nejbližší dny. Má za sebou těžké časy. Válečné dodávky sice zachránily dělníky před frontou, ale rakousko-uherská monarchie zmizela z mapy, aniž by mu za ně zaplatila. Banky se netrpělivě domáhají svých půjček a ke všemu přišla reforma ministra Rašína, která sice stabilizovala měnu, ale zdražila zboží na dvojnásobek. Export se ze dne na den propadl a domácí zákazníci říkají: "Až budete vaše boty prodávat polovinu, pak je koupíme." Jak to dopadlo, asi víte. Baťa skutečně zlevnil o 50 procent a nastartoval tím rozvoj firmy. Proč je to dnes aktuální?

Stránky