Aktuality

Nepřehlédněte: Lednová Samoška se blíží

Nepřehlédněte: Lednová Samoška se blíží24. až 25. ledna se sejdeme v Olomouci na už dvacáté Samošce. Když jsem nedávno procházel starší články na webu, našel jsem tam informace o druhém kongresu. Čas utíká a Samoška je pořád lepší a zraje. Tentokrát se můžeme těšit především na zajímavé informace týkající se věrnost zákazníků. Od pohledu psychologa Jeronýma Klimeše přes práci s daty až po otázky zpracování těchto osobních dat podle nové GDPR. Pro dodavatele je pak jako novinka připraven workshop mapující tradiční obchod a ukazující potřeby obchodníků a příležitosti, jak je naplnit.

Franchise Club: Patrick Zandl nejen o digitálním marketingu a sdílené ekonomice

Franchise Club: Patrick Zandl nejen o digitálním marketingu a sdílené ekonomiceČeský internetový podnikatel a novinář Patrick ZANDL je nepřehlédnutelná osobnost, nadšený průkopník a uznávaný guru českého internetu.
Je považován za jednoho z otců zakladatelů, který stál u zrodu českého internetu a měl nezanedbatelný vliv na jeho vývoj a rozšíření. Patří k těm několika málo vyvolencům, kteří moderním technologiím rozumějí a udržují si o nich slušný přehled a kteří o nich ještě dokáží velmi poutavě, srozumitelně a vtipně vyprávět.

Jedinečné interaktivní publikace: Raďte si sami

Interaktivní publikaceVe čtvrtek 12. října jsem v Praze představil nový základ programu PARTNER PLUS, který mohu bez uzardění nazvat originálním a převratným. Vytvořil jsem systém, který jak doufám pomůže tisícům a desetitisícům podnikatelů vylepšit výsledky a dosáhnout svých podnikatelských cílů.. Tento systém je "samoobsluha". Samoobsluhu samozřejmě známe, například z prodejen. Ale až doteď nic takového neexistovalo v oblasti rozvoje podnikání a poradenství. Od října 2017 může být každý (zatím) český a slovenský podnikatel sám sobě kvalifikovaným konzultantem.

Jak nepřijít o zlatá vejce

Jak nepřijít o zlatá vejcePředstavte si, že byste se zúčastnili takové akce: Na vesnickou náves by byly vypuštěny kouzelné slepice. A záleželo by na každém z přítomných, kolik jich získá na svůj dvorek. Tam mu totiž budou až do smrti snášet zlatá vejce. Krást se nemá, takže přetahování drůbeže od souseda je vyloučené. Co byste v tu chvíli udělali? Brumlali, že je to zase nějaký podvod a že počkáte, nebo vynaložili všechny síly, abyste těch zlatonosných tvorů získali co nejvíce a měli vystaráno? Jsem si skoro jistý, že teď říkáte to druhé.

Informací pro podnikání je dost, ale neumíme je využívat v praxi

Informací je dost, ale neumíme je využívat v praxiNěkde na internetu jsem zahlédl slogan "Náskok díky informacím". V případě konkrétní firmy má snad svůj význam, ale obecně se dá říci, že informací máme dost a dost. Když se podíváte kolem sebe, najdete stovky a tisíce publikací o podnikání, marketingu, prodávání. Každá z nich vás obohatí řadou zajímavých poznatků. Zlepšilo se však díky těmto informacím podnikání tolik, aby to odpovídalo jejich množství? E-booky na mém webu si stáhlo více jak 60 tisíc čtenářů a další si koupili tištěné knihy. Jak moc ale získané vědomosti použili ve své praxi?

Stránky